4 évesen vezettem először autót egyedül. Édesanyám majdnem szívinfarktust kapott. Majd 9 évesen kaptam meg első motoromat, egy kis Romettet. Nem volt megállás, csak a motorok és az autók érdekeltek. Egymást váltották a Simson-ok majd a japán motorok. Robogók, 125 cm3-es gépek. 1995-ben szereztem meg az autószerelő bizonyítványt. Jött az első saját Lada, Honda CRX és persze a nagy motorok: Suzuki GSX-R 1100, Hayabusa. Minden érdekel(t), amit motor hajt. A kis motortól a kombájnig vagy hajóig. Folyamatosan képeztem magam. Így jutottam el oda, hogy saját vállalkozásban és egy profi műhelyben fogadhatom az ügyfeleket.
Műhelyemben egyedül dolgozom. Ennek előnye, hogy velem beszéled meg, hogy mit szeretnél és folyamatosan velem kommunikálsz. Én javítom és adom át az autódat.
Nincsenek kollégák, társak sem beosztottak. Ebből fakadóan a szerelés, átvizsgálás helyszínen történő megvárására nincs lehetőség. Bármilyen javítási feladatot csak is és kizárólag telefonon történő előzetes egyeztetés alapján vállalok. Az égőt sem tudom „gyorsba” kicserélni, ha odajössz a műhelyhez. Nagyon köszönöm, ha ezt tiszteletben tartod!
Ahhoz, hogy precízen tudjak dolgozni a te autóddal, az kell, hogy közben ne zavarjanak mások. Ezért előfordulhat, hogy épp nem tudom felvenni a telefont. Ilyen esetben ha kiírta a számodat, visszahívlak, amint kimosakodtam és valóban rád tudok figyelni.
Mit javítok: Személyautót, kisteherautót „3500 kg”-ig, lakóautót „285 cm” magasságig, motorkerékpárt.
Mi az amit nem: van, amihez én is jobban értek ezért nagyobb rutinom van benne mint esetleg más kollégáknak, de ez fordítva is igaz. Ezért nem vállalok el mindent. Ezt kérlek fogadd el, és ne háborodj fel, ha telefonon azt mondom, hogy ezt vagy azt a konkrét típust nem vállalom.
Szakterületek, amivel külön szakműhelyek foglalkoznak – ilyet legfeljebb ajánlani tudok, ha visszajáró ügyfelem vagy: gumiszerelés, klíma javítás-feltöltés, automata váltó javítás, karosszéria munka, autófényezés.